La politica de qualitat és el marc conceptual definit per a donar una resposta adequada als residents i els seus familiars, per a coneixer les seves necessitats i expectatives, comprometre's amb ellas i fomentar la millora contínuada en els procediments d'atenció a la tercera edat.
CERTIFICACIÓ DE QUALITAT: ISO 9001:2015
La Residència Miramar de Canet és un centre gerontològic fundat l’any 1988 amb l’objectiu d’oferir uns serveis i una atenció integral i personalitzada que doni cobertura a totes les necessitats dels residents i li permetin compartir amb familiars i amics els seu benestar.
La Direcció de la Residència Miramar de Canet, declara la seva intenció de satisfer les necessitats i expectatives dels residents, familiars i personal, atorgant serveis d’alta qualitat, fonamentant la nostra activitat en la feina en equip multi disciplinar, basant-nos en els següents principis:
Obtenció de la màxima satisfacció dels usuaris del Centre, basant-nos en el principi d’orientació cap a l’ usuari, persones gran i els seus familiars, mitjançant el coneixement de les necessitats dels mateixos, adequació dels serveis existents i recopilació de suggeriment de millores del resident, familiars i personal del centre. contribuint així a aconseguir la major qualitat de vida i benestar del resident. Aquesta orientació a les necessitats de l’usuari es prestaran mitjançant el treball en grup i l’avaluació continua de l’equip multi disciplinar.